WELCOME

;
;

JOM PAKAT2 TURUNKAN BN

JOM PAKAT2 TURUNKAN BN

BANTU PERNIAGAAN OKU

PENGIKUT JEBAT_BERANI

Sunday, February 7, 2010

SHAFEI MAIN BEDAL JERK CAKAP...MIMPI KE APA?!!


PENDANG: Pemimpin-pemimpin Umno terutama di peringkat bahagian, digesa supaya terus mendampingi rakyat kerana sudah ada petanda yang menunjukkan Kedah akan kembali ditawan Barisan Nasional (BN) pada pilihan raya umum akan datang.

Pengerusi Badan Perhubungan Umno Kedah Datuk Seri Mohd Shafie Apdal berkata amat penting untuk menjuarai rakyat dengan cara turun hingga ke peringkat akar umbi untuk mendengar suara, sekali gus menyelesaikan masalah yang dihadapi mereka.

"Semangat perubahan sudah ada di Kedah dan pemimpin pastikan turun ke bawah untuk pastikan BN dapat rampas kembali (pentadbiran) negeri ini," katanya ketika berucap pada majlis pelancaran Program Juara Rakyat Parlimen Pendang, di Kompleks Paya Mat Insun, dekat sini hari ini.

Beliau berkata tanda perubahan dapat dilihat dengan jelas kerana setiap program yang dianjurkan BN khususnya Umno seperti Program Juara Rakyat, mendapat sambutan yang cukup menggalakkan di kalangan rakyat.

Program Juara Rakyat dilancarkan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak di Rawang, Selangor, 9 Januari lepas sebagai tanda Umno menerima isyarat daripada rakyat supaya kembali mendampingi rakyat selepas ditolak pada pilihan raya umum ke-12.

Mohd Shafie berkata sejak pakatan pembangkang memerintah negeri ini, tidak ada kemajuan yang dibawa, sebaliknya pelbagai masalah timbul seperti gangguan bekalan air dan masalah peluang pekerjaan.

Beliau yang juga Menteri Kemajuan Luar Bandar dan Wilayah, berkata dalam usaha membangunkan negara, rakyat perlu bekerjasama dengan BN kerana kerajaan tidak pernah mengabaikan setiap golongan terutama penduduk di luar bandar.

"Sistem pentadbiran juga sudah jauh berubah dan lebih mengutamakan rakyat... bersatulah di bawah naungan Malaysia, perlu ada semangat kekitaan untuk memainkan peranan bangunkan negara," katanya.

Di POKOK SENA, Ketua Pergerakan Pemuda Umno Khairy Jamaluddin berkata walaupun pilihan raya umum masih jauh namun rakyat perlu bersatu padu manakala setiap anggota Umno pula perlu berkeyakinan bagi memastikan Negeri Kedah khususnya Parlimen Pokok Sena kembali ditawan oleh BN.

"Sekarang ini bukan masanya untuk kita bergaduh dan menuding jari kepada sesiapa atas kegagalan kita dahulu, tetapi kita perlu bangkit dan perbaiki kelemahan supaya masyarakat sentiasa menyokong kita," katanya kepada pemberita selepas program Juara Rakyat dan melawat warga emas yang lumpuh di Kampung Mata Air dekat sini hari ini. -


Sumber : BERNAMA

JEBAT_BERANI : NIE MIMPI DISIANG HARI KE APA?!INGAT SENANG-SENANG RAKYAT KEDAH NAK BAGI BALIK KERAJAAN KEDAH KAT UM-NO/BE-END KE?!PENGALAMAN SEKIAN LAMA BERADA DI BAWAH PEMERINTAHAN UM-NO/BE-END CUKUP MEMERITKAN RAKYAT KEDAH..DAN KENYATAAN OLEH SAFEI "BEDAL" MEMANG MAIN BEDAL JERK CAKAP...TAKDE FAKTA LANSUNG...!!!

KEYAKINAN DAN KEPERCAYAAN RAKYAT KEPADA KERAJAAN PIMPINAN USTAZ AZIZAN MAKIN BERTAMBAH SETIAP HARI..PELBAGAI PENDEKATAN YANG DIPERKENALKAN OLEH KERAJAAN PAKATAN RAKYAT KEDAH MULA MENDAPAT SAMBUTAN DARI RAKYAT..RAKYAT SUDAH MULA MENERIMA KERAJAAN PAKATAN RAKYAT KEDAH...

2 comments:

  1. Ya Allah selamatkan kerajaan Kedah dari cengkaman pemerintah yang Zalim.

    ReplyDelete
  2. AMINNNNNNNNNNNNNNNN.............RAKYAT KEDAH WAJIB MEMPERTAHANKAN KERAJAAN PAKATAN RAKYAT INI JIKA TIDAK MAHU TERUS DIZALIMI KERAJAAN 1MALAYSIA..

    ReplyDelete