WELCOME

;
;

JOM PAKAT2 TURUNKAN BN

JOM PAKAT2 TURUNKAN BN

BANTU PERNIAGAAN OKU

PENGIKUT JEBAT_BERANI

Saturday, February 6, 2010

MISTERI LIWAT : KEMANA HILANGNYA DOCTOR PUSRAWI YANG MEMERIKSA SAIFUL??!!

Perbicaraan fitnah liwat Saiful yang masuk hari ketiga hari ini amat mengejutkan kita. Disamping Saiful begitu berani mendedahkan segala bahan bukti kononnya beliau diliwat, ada beberapa perkara yang amat mengejutkan kita sepanjang tiga hari prosiding ini berjalan sebenarnya.

Antaranya ialah mana hilangnya nama Dr.Mohammed Osman Abd Hamid (foto) dalam laporan perubatan Saiful di Pusrawi. Semalam, Saiful ada memberi tahu mahkamah bahawa dirinya membuat laporan polis dan pemeriksaan doktor selepas dua hari diliwat. Dalam keterangannya juga ada memberitahu, dia mendapatkan pemeriksaan doktor di Hospital Kuala Lumpur (HKL) pada 28 Jun 2008,dan menyatakan laporan polis turut dilakukan di hospital berkenaan pada hari yang sama.

Menjawab pertanyaan ketua pendakwaan Peguam Cara Negara II Datuk Mohamed Yusof Zainal Abiden di hadapan Hakim Datuk Mohamad Zabidin Md Diah, Saiful memberitahu beliau telah pergi ke dua hospital sebelumnya iaitu Hospital Tawakal di Jalan Pahang dan Hospital Pusrawi di Jalan Maktab. Di Pusrawi katanya dia ada mendapatkan pemeriksaan daripada seorang doktor yang dikenalinya sebagai Doktor Muhammad Rosman Shamsul Amin.

Soalnya sekarang mana hilangnya nama Dr. Mohammed Osman yang sebelum ini amat popular akaibat pendedahan serta akuan bersumpah tentang laporan perubatannya terhadap Saiful Bukhari Azlan itu?.

Sumber : Pahang Daily Online

JEBAT_BERANI : SIAPAKAH YANG MEMAINKAN PERANAN MENGHILANGKAN DR MOHAMMED OSMAN INI?MENGAPAKAH LAPORAN PERUBATAN YANG DIKELUARKAN OLEH DR MOHAMMED OSMAN INI TIDAK DIAMBIL KIRA DALAM KES INI...

NAMPAK SANGAT BAHAWA ADA PIHAK YANG CUBA UNTUK MENYEMBUNYIKAN FAKTA SEBENAR DISEBALIK DAKWAAN LIWAT INI...PIHAK YANG TERLIBAT PASTINYA ORANG YANG BERIA-IA INGIN MELIHAT KEJATUHAN DATO SERI ANWAR IBRAHIM...

JIKA BENAR LAPORAN YAN DIKELUARKAN OLEH DR OSMAN TIDAK TEPAT ATAU DALAM ERTI KATA LAIN TIDAK BENAR,MAKA SAIFUL WAJAR MENYAMAN DR OSMAN DA PUSRAWI KERANA TELAH MEMALUKAN BELIAU DENGAN MENGATAKAN BAHAWA BELIAU TIDAK DILIWAT..

APA-APA PUN KEHILANGAN DR MOHAMMED OSMAN INI PASTI MENJADI SATU MISTERI YANG TIDAK AKAN BERJAWAB...IANYA AKAN TERUS MENJADI PERSOALAN BUAT KITA SEMUA...HANYA KEPADA ALLAH S.W.T SAHAJA YANG BOLEH KITA POHON AGAR KEBENARAN INI TERJAWAB...

2 comments:

  1. Salam saudaraku Jebat. Babah begitu terganggu dengan perbicaraan DSAI yang sedang berlangsung sekarang. Tidak sabar rasanya menunggu serangan balas peguam bela. Akan terlondeh seluar para konspirasi.

    ReplyDelete
  2. waalaikumusalam babah...
    perbicaraan DSAI ini mendedahkan kecetekkan idea "director" dalam dan penulis "skrip" dakwaan liwat ini...belum hakim memutuskn lagi kes ini hamba yakin rakyat sudah dapat melihat akan konsprasi jahat yang cuba menjatuhkan DSAI..semoga allah melindungi DSAI dari niat jahat musuh-mushnya..amin

    ReplyDelete