WELCOME

;
;

JOM PAKAT2 TURUNKAN BN

JOM PAKAT2 TURUNKAN BN

BANTU PERNIAGAAN OKU

PENGIKUT JEBAT_BERANI

Saturday, February 6, 2010

AKIBAT TUSUKAN "POWE" SEPUL DUA HARI TAK BUANG AIR!!

Mohd Saiful Bukhari Azlan memberitahu Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur hari ini bahawa dia tidak membuang air besar selama dua hari selepas didakwa diliwat oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Ketika menyambung keterangannya pada hari ketiga perbicaraan kes terhadap Anwar yang dituduh meliwatnya, Mohd Saiful berkata seluar panjang yang dipakainya pada hari kejadian adalah hadiah daripada Anwar.

Mohd Saiful, 25, bekas pembantu peribadi Anwar, adalah saksi pertama yang memberi keterangan apabila kes itu bermula pada Rabu di hadapan Hakim Datuk Mohamad Zabidin Mohd Diah.

Anwar, 63, dituduh meliwat Mohd Saiful di Unit 11-5-1 Kondominium Desa Damansara, Jalan Setiakasih, Bukit Damansara, antara 3.01 petang dan 4.30 petang pada 26 Jun 2008.

Dia dituduh mengikut Seksyen 377B Kanun Keseksaan dan boleh dihukum penjara sehingga 20 tahun dan disebat jika disabit kesalahan.

Sumber : Malaysiakini

JEBAT_BERANI : KESIAN KAT SAIFUL....AKIBAT TUSUKAN "POWE" YANG DIDAKWANYA BELIAU TELAH MENGALAMI MASALAH UNTUK MEMBUANG AIR BESAR SELAMA 2 HARI...NYATA KAEDAH "KEMUTAN" YANG DIPRAKTIKAN MEMBAWA MUSIBAH APABILA LUBANG "DUBURNYA" TIDAK BERUPAYA MEMBUANG AIR BESAR SELAMA 2 HARI...NASIB BAIKLAH MASALAH YANG DIHADAPI INI HANYA 2 HARI..BAYANGKANLAH KALAU "DIRECTOR" MENGARAHKAN BELIAU UNTUK TIDAK MEMBUANG AIR SELAMA 2 MINGGU ATAU 2 BULAN BAGAIMANAKAH AGAKNYA....NASIB KO LE SEPUL..NAK JADI "PELOKON" TERBAIK ABAD INI KENALAH BERLAKON LEBIH SIKIT...

No comments:

Post a Comment