WELCOME

;
;

JOM PAKAT2 TURUNKAN BN

JOM PAKAT2 TURUNKAN BN

BANTU PERNIAGAAN OKU

PENGIKUT JEBAT_BERANI

Wednesday, February 10, 2010

KENA JERKAH NGAN ANWAR PUN SAIFUL KECUT PERUT..APATAH LAGI DIUGUT BUNUH!!!


KUALA LUMPUR: Mohd Saiful Bukhari Azlan membuat laporan polis hari ini selepas menerima satu e-mel yang mengancam nyawanya dari seorang lelaki yang tidak dikenali.

Laporan itu dibuat di Balai Polis Sentul pada 12.25 tengah hari dengan diiringi bapanya, Azlan Mohd Lazim dan peguamnya Zamri Idrus.

Bercakap kepada pemberita selepas itu, Mohd Saiful berkata tujuan utamanya ialah bagi melindungi dirinya dari sebarang keburukan memandangkan ini merupakan kali pertama beliau menerima ancaman "bunuh".

"Saya mendapat ancaman bunuh tersebut dan ia adalah sangat serius. Saya membuat laporan ini untuk keselamatan saya," katanya.

Mohd Saiful berkata beliau menerima e-mel itu jam 11 pagi semasa melayari internet melalui komputer ribanya semasa berada di mahkamah dari seorang yang tidak dikenali yang berbunyi -- "Kepada rakan-rakan sekalian...sape2 yg mengenali ataupun berjumpa dgn saiful bukhari azlan di mana2 saja, anda diwajibkan membunuh beliau dgn apa cara sekalipun demi keamanan manusia sejagat...".

Sumber : Metro
JEBAT_BERANI : SAPALAH PULA YANG DOK BUANG MASA MENGUGUT "SILEMBUT" INI..BUANG MASA SAHAJA...SI SAIFUL NIE BUKAN BLEH DIUGUT SIKIT PUN....BARU KENA JERKAH WHY!! NGAN ANWAR IBRAHIM SISAIFUL TERUS MENYERAHKAN "MAHKOTA" DIRINYA....KALAU KENA UGUT MACAM NIE MANA TAK KECUT PERUTNYA...HAHAHAHAHAHA

1 comment: