WELCOME

;
;

JOM PAKAT2 TURUNKAN BN

JOM PAKAT2 TURUNKAN BN

BANTU PERNIAGAAN OKU

PENGIKUT JEBAT_BERANI

Friday, February 19, 2010

REMBAT JUTA-JUTA IKAT JAMIN RM50 RIBU JERK??!!


PUTRAJAYA, 18 Feb: Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) mengesahkan bahawa seorang setiausaha politik (Setpol) kepada seorang menteri yang telah ditahan reman selama lima hari mulai 12 Februari lalu telah dilepaskan dengan jaminan SPRM sebanyak RM50,000 dengan seorang penjamin pada 14 Februari setelah percakapannya diambil.

SPRM juga mengesahkan suspek telah ditahan pada 11 Februari lalu di Pulau Pinang kerana disyaki melakukan kesalahan di bawah Akta Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia 2009 dan Akta Pencegahan Pengubahan Wang Haram dan Pembiayaan Keganasan 2001.

SPRM dalam satu kenyataan media yang dikeluarkan di sini, hari ini menyebut, turut disita bagi membantu siasatan ialah sebuah kenderaan dan sejumlah wang.

Sumber : Harakah Daily
JEBAT_BERANI : HAI REMBAT DUIT JUTA-JUTA TAPI KENA BAYAR WANG JAMINAN HANYA 50RIBU....SERONOK LA DEPA SEBAB BANYAK LAGI BAKI YANG TINGGAL...NIE LA BILA YANG MEMBICARAKAN MEREKA ITU "MAHKAMAH" MEREKA MAKA HUKUMANNYA PUN PASTI AKAN MENYEBELAHI MEREKA...KALAULAH KITA RAKYAT BIASA YANG MELAKUKAN KESALAHAN INI TAK TAHU LA HAMBA MACAM MANA HUKUMAN YANG AKAN DIKENAKAN......INILAH NASIB BILA BERADA DIBAWAH KEPIMPINAN KERAJAAN NAJIB ALTANTUYA........HUHUHUHUHUHUHUHUHU

2 comments:

  1. btl2,mcm haram jadah rembat duit juta2,lps byr wang jaminan 50 ribu t`lepas,lps tue bila la plak nk bicara tangguh bertahun2 smpai sume rakyat lupa...mmg hampeh..rakyat biasa yg dituduh rasuah bape ringgit jer smpai kene kurung dlm bangunan sprm smpai tgh2 mlm besok tgk dah mati bawah bangunan..bila bwk pg mahkamah mcm2 dalih hangpa buat bunuh diri la ape la...woiii KERAjaan BANGSAT korg ingt rakyat bodohhhh ker!!!!!!

    ReplyDelete
  2. wah,wah...bersemangat sungguh sahabatku mc_shaharul nie...tapi apa pun apa yang dikatakan tuan hamba itu benar....kerana kita rakyat biasa apabila melakukan sedikit sahaja kesalahan mereka kurung dan perlakukan kita umpama haiwan...tapi apabila pesalah itu mempunyai pengaruh mereka layan bagai menantang minyak yg penuh....nasiblah rakyat malaysia kalau masih tak sedar semua ini....

    ReplyDelete