WELCOME

;
;

JOM PAKAT2 TURUNKAN BN

JOM PAKAT2 TURUNKAN BN

BANTU PERNIAGAAN OKU

PENGIKUT JEBAT_BERANI

Saturday, February 20, 2010

HARAPKAN PAGAR....PAGAR PULAK DAH YANG MAKAN PADI!!!


Seorang pegawai Suruhanjaya Pencegah Rasuah Malaysia (SPRM) mengaku tidak bersalah di Mahkamah Sesyen Shah Alam pagi ini, terhadap tuduhan meminta dan bersetuju menerima rasuah daripada seorang suspek siasatan kes rasuah, pada Oktober tahun lalu.

M Mohan, 37, yang merupakan Penolong Penguasa SPRM Selangor didakwa mengikut Seksyen 16 (a)(B) Akta Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia 2009.

Dia dituduh meminta bagi dirinya suapan RM250,000 daripada A Sinnaiah sebagai dorongan tidak meneruskan siasatan terhadap suspek yang disyaki memberi rasuah kepada pihak Jabatan Pendaftaran Negara dan Jabatan Imigresen Malaysia.

Tertuduh yang sudah berkhidmat selama 15 tahun turut didakwa mengikut Seksyen 17 (a) akta sama, iaitu bersetuju menerima suapan RM200,000 daripada Sinnaiah untuk tujuan sama.

Mohan didakwa melakukan kesalahan itu antara 11 pagi hingga 1 tengahari pada 22 Oktober 2009 di pejabat SPRM, Tingkat 14, Plaza Masalam, Shah Alam.

Hakim Azhariz Teh Azman Teh membenarkan tertuduh dibebaskan dengan jaminan RM7,000 dan menetapkan 23 Ogos ini untuk perbicaraan kes itu

Smber : Malaysiakini

JEBAT_BERANI : NIELAH YANG ORANG KATA...HARAPKAN PAGAR...PAGAR PLAK YANG PI MAKAN PADI..(pagar bleh makan padi ke?).....ORANG AMANAHKAN DIE SUPAYA TANGKAP ORANG YANG RASUAH DIE PLAK PI MAKAN RASUAH...KALAULAH MACAM NIE MACAM MANA LA RAKYAT NAK PERCAYAKAN SPRM LAGI..??

DAH LA KES KEMATIAN BENG HOCK BELUM SELESAI DAN MEMBUATKAN RAKYAT HILANG KEPERCAYAAN KEPADA SPRM...TAMBAH PULA NGAN KES NI BERTAMBAH-TAMBAH LA KETIDAK PERCAYAAN RAKYAT PADA SPRM...TUE LE ORANG SURUH BERBAKTI PADA RAKYAT KO ORANG PI BERBAKTI PADA UM-NONGOK..AKHIRNYA NGAN KO ORANG SEMUA JADI NGOK!!!

No comments:

Post a Comment