WELCOME

;
;

JOM PAKAT2 TURUNKAN BN

JOM PAKAT2 TURUNKAN BN

BANTU PERNIAGAAN OKU

PENGIKUT JEBAT_BERANI

Thursday, February 4, 2010

AKHBAR MELOYA YANG LAGI MELOYAKAN!!!

KUALA LUMPUR 3 Feb. – Usaha Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk menarik para penyokongnya berhimpun pada hari pertama perbicaraan kes liwatnya tidak mendapat sambutan apabila kira-kira 50 orang sahaja hadir di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur di sini hari ini.

Sebaliknya, bilangan anggota keselamatan dan petugas media lebih ramai berbanding penyokong Anwar yang diketuai oleh Tian Chua.

Para penyokong cuba melakukan provokasi sebaik sahaja Anwar tiba di mahkamah pada pukul 2.45 petang apabila Tian Chua yang juga Ahli Parlimen Batu bersama kira-kira 20 lagi mahu membentangkan kain rentang di dalam lobi mahkamah.

Namun, tindakan itu dihalang oleh polis sehingga berlakunya aksi tolak menolak dan tempikan oleh penyokong Parti Keadilan Rakyat (PKR).

Berikutan penyertaan yang kecil itu, difahamkan para penyokong PKR kemudian menghubungi rakan masing-masing dan menjelang pukul 4.30 petang, kira-kira 50 penyokong mula mengerumuni pekarangan mahkamah.

Tindakan para penyokong Anwar membuat bising memaksa polis campur tangan kerana perbicaraan sedang berlangsung.

Sumber : Berita Utusan Meloya

JEBAT_BERANI : UTUSAN MELOYA MEMANG MELOYAKAN....MELAPORKAN BERITA BUKAN SAHAJA TIDAK TEPAT TAPI SANGGUP MENIPU DEMI MENGAPU "BOS" MEREKA...APAKAH RAKYAT BUTA DAN TIDAK BOLEH MELIHAT APAKAH KEADAAN SEBENAR??DIMANAKAH KREABILITI SEBUAH AKHBAR APABILA SANGGUP MENIPU DALAM MENYAMPAIKAN SESUATU BERITA??NYATA UNGKAPAN SEBAGAI AKHBAR "UTUSAN MELOYA" MEMANG TEPAT SEKALI UNTUK MENGAMBARKAN PERBUATAN "JIJIK" SEUMPAMA INI....

(INIKAH YANG DIKATAKAN KURANG DARI 50 ORANG?..APAKAH MEREKA SUDAH TIDAH TAHU MEMBILANG?RASANYA BUDAK TADIKA PUN TAHU MENGIRA ATAU MEMBUAT ANGGARAN YANG LEBIH TEPAT DARI AKHBAR UTUSAN MELOYA INI)






2 comments:

  1. lahanat..skg nie media lah yg akn cover up saifool.mmg meloyakn utk bc haba nk tgk pun nk termuntah.isinya yg penuh dgn tipu dan mmg layak dibuat bungkus taik

    ReplyDelete
  2. INILAH AKIBAT BILA NEGARA TIDAK DIPERINTAH MENGIKUT KAEDAH ISLAM....LONTANG PUKANG HABIS JADINYA....AKHBAR YANG SEPATUTNYA MELAPORKAN KEBENARAN SUDAH TIDAK LAGI MENJALANKAN TANGGUNGJAWAB SEBAGAIMANA YANG DISARANKAN....

    ReplyDelete