WELCOME

;
;

JOM PAKAT2 TURUNKAN BN

JOM PAKAT2 TURUNKAN BN

BANTU PERNIAGAAN OKU

PENGIKUT JEBAT_BERANI

Friday, December 11, 2009

1MALAYSIA : RAKYAT MALAYSIA 'BERUNTUNG' DAPAT TP-END SANGAP...

Tepat apa yang dipaparkan dalam akhbar maya dan akhbar yang tidak sebulu dengannya atau akhbar pengampu UMNO/BN serta ahli politik melebelkan timbalan perdana menteri Malaysia Tan Sri Muhyuddin Yassin merangkap menteri pendidikkan, menteri yang paling tidak cerdik "cakap bahasa pasar menteri bodoh".

Semasa menjadi menteri besar dikhabarkan menjual hartanah kepada orang Singapura. Tindakkan dan mengeluarkan kenyataan akhbar menteri kanan ini kekadang menunjukkan pemikiran yang tidak cerdik atau sikit bodoh jika diambil kira sebagai menteri paling kanan dalam kabinet Malaysia.
Isu BiroTata Negara.kenyataannya tidak selari dengan apa yang telah diputuskan oleh jamaah menteri malah tidak senada dengan menteri di jabatan perdana menteri Datuk Sri Nazri Aziz.

Kedua timbalannya menteri pendidikan membuat kenyataan guru besar dan pengetua sekolah ada kuasa boleh pecat guru. Ini satu lagi kebodohan dan bebalnya menteri dan timbalan menteri pendidikan.

Ketiga Muhyuddin menteri pelajaran Malaysia yang paling tidak konsistem dalam setiap keputusan dan tindakakan. Nampak sangat tidak ada "homework" ada tidak idea yang bagus dan baru.

Keempat Muhyuddin gagal dalam misi penyelesaian komflik MCA. Malah tidak senada dengan perdana menteri Malaysia. Jelas Muhyuddin gagal memujuk dan memberi idea. Malah diperlekehkan oleh kumpulam dalam MCA.

Kelima Muhyuddin Yassin seorang timbalan perdana menteri merangkap orang nombor dua berkuasa dalam Malaysia menentang cadangan untuk mengadakan satu perbahasan dalam parlimen mengenai Wang Minyak atau Wang Royalti'. Cadangan ini dari YB pakatan rakyat dan Yb Gua Musang sebagai orang yang merangka perjanjian dengan petronas.

Jelas kerajaan UMNO dan BARISAN NASIONAL di bawah kuasa Datuk Najib dan Muhyuddin Yassin cukup bercelaru dan semakin membusuk. Banyak yang lucu berlaku dan tidak masuk akal berlaku.

Sumeber : Tranung Online

JEBAT_BERANI : NIE JENIS ORANG YANG CERDIKNYA TAK BOLEH TUMPANG DAN BODOHNYA TAK BOLEH DIAJAR..APALAH NASIB MALAYSIA DAPAN TP-END MACAM NIE..BARANGKALI KERAJAAN '1MALYSIA' SUDAH TIDAK ADA CALON YANG SESUAI UNTUK DILANTIK TP-END MAKA DILANTIKLAH MAMAT SEMBAB NIE..NASIB BADAN LA LABUUUUU!!!

No comments:

Post a Comment