WELCOME

;
;

JOM PAKAT2 TURUNKAN BN

JOM PAKAT2 TURUNKAN BN

BANTU PERNIAGAAN OKU

PENGIKUT JEBAT_BERANI

Sunday, March 7, 2010

ong!!,ong!!,ong!!...PERSIDANGAN KATAK-KATAK MEMILIH KETUA BEBAS DI PARLIMEN..


Pasir Mas : Ambo patut jadi Ketua Bebas, sebabnya ambo yang mula-mula melompat. Berani tak berani ambo, mula saja persidangan Parlimen, ambo terus melompat, tak payah dua tahun baru nak melompat.

Kulim Bandar Baru : Chek patut jadi Ketua Bebas. Chek bukan melompat, hangpa tau tak? Chek dipecat, sebab depa dalam PKR takut dengan Chek, maka layak dan berbaloilah chek dilantik Ketua Pembangkang.

Bagan Serai : Teman tak setuju. Teman sepatutnya jadi Ketua Pembangkang, bukankah teman ada 3 lagi geng lompat di Perak sampai merudum 1Perak. Mufti teman tentu sokong teman, biar teman minta dia beri fatwa bahawa lebih afdal teman dilantik mengikut kaedah politik semasa.

Bayan Baru : Hairan, hairan, amat hairan. Hangpa tak cermin dulu muka tuan-tuan. Ini jaguh Tanjung, jaguh boria, haria, haria, haria 1 Tanjung sokong Nana. Nana yang paling hensem, muka hangpa semua macam katak bentong, mana layak.

Nibong Tebal : Wa pun tak tahu siapa patut pilih. Kalau dipilih pun, wa takut jugak, pasal bapak kepada yang wa lawan tu ada dalam Parlimen, habislah wa. Wa ingat wa pun mahu lompat balik semulalah, tapi wa dah lupa jalan balik.

Dikhabarkan pemilihan Ketua Pembangkang dibuat secara 'belah-bahagi' dan keputusannya tiada sorang pun layak jadi Ketua Bebas kerana dikhuatiri mereka akan melompat ke sana dan ke mari, ke atas meja, ke bawah meja kerana kepanasan dan apabila tiba musim hujan nanti akan melompat di mana ada 'lopak' air yang dalam.


Dicilok dr : al-brangi

JEBAT_BERANI : KALAULAH ADA JAWATAN KETUA "BEBAS" DIPARLIMEN MUNGKIN INILAH SITUASI YANG KITA AKAN LIHAT..MAKA KATAK-KATAK INI AKAN SALING BERCAKARAN UNTUK MEREBUT JAWATAN KETUA "BEBAS" INI..MAKA RIUHLAH DENGAN SUARA-SUARA KATAK UMPAMA KATAK YANG MEMANGGIL HUJAN DI DALAM PARLIMEN..KAH,KAH,KAH,KAH,KAH,KAH........

No comments:

Post a Comment