WELCOME

;
;

JOM PAKAT2 TURUNKAN BN

JOM PAKAT2 TURUNKAN BN

BANTU PERNIAGAAN OKU

PENGIKUT JEBAT_BERANI

Saturday, January 2, 2010

SPRM YANG MENGELABAH BUAT LAPORAN POLIS



SHAH ALAM 1 Jan. — Dua anggota Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) hari ini membuat laporan polis berhubung laporan sebuah akhbar tabloid tempatan ”Suara Keadilan” yang bertajuk “Pornthip sahkan Beng Hock dibunuh”.

Pegawai SPRM Cawangan Siasatan Putrajaya, Hisyam Mohd Yusoff, 30, membuat laporan polis terhadap akhbar tabloid itu yang menyiarkan satu berita yang dianggapnya subjudis, melampaui kuasa satu inkues sedang berlangsung, manakala Raub Ghani, 41, juga dari cawangan yang sama membuat laporan polis mengenai tindakan pakar patologi dari Thailand Dr Pornthip Rojanasunand yang beliau syaki membocorkan maklumat mengenai laporan forensik kepada pihak yang tidak sepatutnya.

Kedua-dua mereka membuat laporan itu di Ibu Pejabat Polis Daerah Shah Alam di sini kira-kira pukul 10.30 pagi.

Menurut laporan polis yang salinannya turut diedar kepada pemberita di sini, Hisyam berkata, laporan itu dibuat selepas beliau membaca akhbar yang bertarikh 29 Dis. 2009 - 5 Jan. 2010 bilangan 213 itu semalam, dan mendapati artikel berkenaan membuat kesimpulan bahawa Setiausaha Politik kepada seorang exco Selangor, Teoh Beng Hock mati akibat dibunuh. -

Sumber : Bernama

JEBAT_BERANI : HEHE TAKUT KE APA SAMPAI PI BUAT LAPORAN POLIS???NAK CUBA SOROK APA LAGI??PORTHIP BUKAN KATA SPRM YANG BUNUH..DIE KATA BENG HOCK DI SAHKAN DI BUNUH BERDASARKAN SIASATAN BEDAH SIASAT YANG DILAKUKAN BELIAU...EHMMM..SAPA MAKAN CILI DIE LA YANG TERASA PEDASNYA..TAK GITU SAHABAT SEKALIAN???

No comments:

Post a Comment