WELCOME

;
;

JOM PAKAT2 TURUNKAN BN

JOM PAKAT2 TURUNKAN BN

BANTU PERNIAGAAN OKU

PENGIKUT JEBAT_BERANI

Sunday, January 3, 2010

DR PORNTHIP TARIK DIRI EKORAN LAPORAN POLIS SPRM

Peguam yang terbabit dengan inkues kematian Teoh Beng Hock, bimbang pakar patologi Thai, Dr Pornthip Rojanasunand mungkin menarik dari dari kes tersebut ekoran laporan polis yang dibuat terhadapnya semalam.

Bercakap kepada pemberita di Medan Damansara, peguam yang mewakili kerajaan Selangor, Malik Imtiaz Sawar juga menyifatkan laporan polis oleh Suruhanjaya Pencegahan Rasuah (SPRM) semalam sebagai tidak mempunyai asas sewajarnya.

Semalam, dua pegawai SPRM membuat laporan polis di ibu pejabat polis daerah Shah Alam terhadap akhbar tabloid "Suara Keadilan" dan Dr Pornthip berhubung satu artikel yang mendakwa kononnya pakar patalogi itu telah mengesahkan punca kematian setiausaha politik, Teoh Beng Hock, yang telah disoal siasat oleh SPRM, adalah dibunuh.

Bagaimanapun, menurut Malik, Pornthip telah menafikan dakwaan bahawa beliau telah membocorkan laporan bedah siasat kedua.

Malik berkata, Suara Keadilan hanya menyebut dikatakan Dr Pornthip akan mengesahkan pendirian awalnya di inkues tersebut.

Akhbar tersebut, katanya, tidak sama sekali menyebut bahawa Pornthip mendedahkan sebarang maklamut dan malah ia menyatakan bahawa sumber maklumat yang ditulis itu bukanlah Dr Pornthip.

Sumber Malaysiakini

JEBAT_BERANI : TINDAKAN SPRM MEMBUAT LAPORAN POLIS MENGAMBARKAN 'KETAKUTAN' SPRM SEBENARNYA..SPRM TIDAK SEPATUTNYA MEMBUAT LAPORAN POLIS JIKA MEREKA DIPIHAK YANG BENAR..TAPI UMPAMA KATA PERPATAH.."SIAPA MAKAN CILI DIALAH YANG AKAN TERASA PEDASNYA"..SO SEKARANG RAKYAT DAH DAPAT MEMBUAT ANDAIAN MEREKA SENDIRI DENGAN SIKAP SPRM INI...SEPERTI ADA SESUATU YANG CUBA DILINDUNGI SPRM...KITA TUNGGUUUUUU....!!!!

No comments:

Post a Comment