WELCOME

;
;

JOM PAKAT2 TURUNKAN BN

JOM PAKAT2 TURUNKAN BN

BANTU PERNIAGAAN OKU

PENGIKUT JEBAT_BERANI

Monday, November 23, 2009

ORANG CINA SUKA TOK GURU NIK AZIZ

Orang Cina Memang Suka Sama Nik Aziz - Dr. Tan Seng Giaw ,MP Kepong.

Timbalan Pengerusi DAP Dr Tan Seng Giaw selaku Ahli Parlimen Kepong,berkata tiada siapa dapat menyangkal akan penerimaan kaum Cina terhadap kepimpinan TG Nik Aziz yang telah dapat memaparkan kepada seluruh rakyat berbilang kaum di Malaysia bahawa seorang Tok Guru dapat memerintah dengan adil,amanah dan bertanggungjawab.

"Pandangan ini bukan saja diakui oleh kaum cina yang tinggal di Kelantan malah mereka yang berada di luar Kelantan pun turut mengakuinya."tegas beliau.

"Orang bukan islam tidak keberatan untuk menerima Tok Guru kerana beliau sudah membuktikan dirinya seorang yang berintegriti dan mempunyai akhlak yang cukup tinggi dalam mentadbir sebuah negeri."kata beliau lagi.


Malah beliau telah banyak menolong kaum cina semasa memerinyah Kelantan,berasaskan pengorbanan tersebut Tok Guru telah diterima oleh kaum cina walaupun mereka tahu Tok Guru memerintah dengan berbagai sekatan dari Kerajaan Pusat,namun segala hutang negeri Kelantan dapat diselesaikan dengan baik.

Itulah kehebatan TOk Guru,beliau berpolitik untuk berkhidmat bukan untuk kepentingan sendiri dan kroni,dan sebagai seorang ahli politik beliau memberikan sumbangan dan khidmat untuk rakyat Kelantan dan bukan menjadi ahli politik yang bermatlamatkan untuk mengaut keuntungan.

Sumber : http://sendiri-mau-ingatlah.blogspot.com/2009/11/timb.html

JEBAT_BERANI : HAMBA SENDIRI PUN PERNAH BERCAKAP DENGAN BEBERAPA ORANG KAUM CINA DAN INDIA BERKAITAN KEPRIBADIAN TOK GURU NIK AZIZ...RATA-RATA MEREKA MENYATAKAN RASA KAGUM DAN HORMAT YANG AMAT SANGAT KEPADA TOK GURU NIK AZIZ..MEREKA MENGAKUI BAHAWA TIADA PEMIMPIM YANG SEBERSIH TOK GURU...MEREKA PERCAYA BAHAWA MASYARAKAT MALAYSIA AKAN AMAN DAN MAKMUR JIKA TOK GURU MEMERINTAH MALAYSIA..WALAUPUN BUNYINYA AGAK KETERLALUAN,TETAPI INI ADALAH HAKIKAT YANG DIAKUI OLEH MASYARAKAT CINA DAN INDIA...MEREKA MERASA LEBIH SELAMAT BERADA DI BAWAH KEPIMPINAN TOK GURU BERBANDING DENGAN P-END NAJIB SEKARANG...

No comments:

Post a Comment