WELCOME

;
;

JOM PAKAT2 TURUNKAN BN

JOM PAKAT2 TURUNKAN BN

BANTU PERNIAGAAN OKU

PENGIKUT JEBAT_BERANI

Sunday, November 15, 2009

NAJIB ALTANTUYA : NAJIB DIGELAR PEMIMPIN REFOMIS EKONOMI...BETUL KA NIE????

DATUK Seri Najib Razak semalam diperkenalkan sebagai 'Pemimpin Reformis Ekonomi' pada Sidang Kemuncak Ketua Eksekutif (CEO Summit) Kerjasama Ekonomi Asia Pasifik (Apec) susulan kejayaannya membendung kesan krisis global dan usahanya dalam merangka pelan transformasi Malaysia ke arah ekonomi berpendapatan tinggi-SUMBER BERITA HAIRAN


JEBAT_BERANI: HAMBA SEBENARNYA MALAS NAK MENGULAS INI..HAMBA SEBENARNYA BUKAN ADA KELAYAKAN PUN NAK MENGULAS ISU BERKAITAN DENGAN HAL EKONOMI NEGARA INI..


MALAH RAKAN BLOGGER HAMBA PUN ADA MENASIHATKAN HAMBA SUPAYA ISU EKONOMI INI JANGAN DIULAS SEBARANGAN..PERLU DIPELAJARI TERLEBIH DAHULU..MEMANG BENAR APA YANG DIKATA BELIAU..


TAPI SEBAGAI RAKYAT MALAYSIA YANG MENLALUI SENDIRI SITUASI EKONOMI NEGARA DARI SUDUT KEHIDUPAN HARIAN,HAMBA TAK DAPAT MENAHAN DIRI DARI MELUAHKAN PENDAPAT YANG TERBUKU DI HATI..


P-END NAJIB KITA DI BERI GELARAN'PEMIMPIN REFOMIS EKONOMI' PADA SIDANG KEMUNCAK KETUA EKSEKUTIF (CEO SUMMIT) KERJASAMA EKONOMI ASIA PASIFIC (APEC)SUSULAN KEJAYAANNYA MEMBENDUNG KESAN KRISIS GLOBAL DAN USAHANYA DALAM MERANGKA PELAN TRANFOMASI MALAYSIA KEARAH EKONOMI BERPENDAPATAN TINGGI..


NAMUM APA YANG MENHAIRANKAN PULA ADALAH KEGAGALAN BELIAU MEMENUHI TUNTUTAN CUEPACS BERKAITAN BONUS KEPADA KAKITANGAN KERAJAAN DENGAN ALASAN YANG TIDAK RELEVAAN..ATAU PUN MEMANG SEKARANG INI PEMERINTAHAN P-END NAJIB MENGALAMI PENGUCUPAN EKONOMI AKIBAT AMALAN RASUAH,KETIRISAN DAN SEBAGAINYA SEHINGGA GAGAL MEMENUHI TUNTUTAN CUEPACS..


LAIN KALI KALAU NAK MENIPU PUN AGAK-AGAK LA..MAKCIK JUAL NASI LEMAK PON BOLEH PIKIR LA ALASAN YANG LEBIH BAIK DARI P-END NAJIB NIE...LU PIKIR LA SENDIRI..

2 comments:

  1. aku xrasa ada yang lebih bodoh dari ko... sebodoh2 lembu pun dia tau nak hormat org yang bg dia makan... harap maaf saudara... sesuatu gelaran tidak akan diberi dengan sewenang2 nya oleh pemimpin dunia lain terhadap pemimpin lain tanpa bukti2 kukuh... ini bermakna sudah ada bukti2 yang menunjukkan ekonomi malaysia x meleset mcm negara lain... bonus bukan ukuran... kerana kerajaan mahu berjimat bg betul2 memulihkan ekonomi... dan seterusnya menguatkan ekonomi...
    jika ekonomi diukur melaui bonus kenapa time paklah Bonus berlambak tapi ekonomi tetap teruk??? bercakap pakai fakta beb... jgn main rodok je... fanatik2 gak... tp jgn sebab fanatik kita buta mata hati dan perut... dan jadi hina dari lembu... memalukan... 2 je soalan aku nak tanya...
    1... siapa rasul kamu??? Nabi Muhammad atau nik aziz???
    2... apa agama kamu??? islam or agama PAS???

    aku tanya sbb aku heran ngan ketaksuban tahap bodoh korg ngan nik aziz... sampaikan apa yang nik aziz cakap semua betul... rasuah pun halal kalau mik aziz yang wat... apa kejadahnya... cuba ko muhasabah diri ko... ko lebih menyanjung Nabi Muhammad atau nik aziz dlm hidup seharian... ko ikut cakap siapa yg lebih?? jangan taksub beb... tak semestinya apa yg nik aziz wat dan cakap semua betul...kesian dia kat akhirat nanti... nak jawab susah...

    ReplyDelete
  2. aku rase yang layak menerima kelaran bodoh tahap cipan adalah kingmalaya..bercakapa lagi la takde fakta langsung...apa p-end najib ke yang bagi ko makan??

    ada ke selama nie ko dengar orang pas mengatakan tok guru nik aziz tu rasul kami??dan pas agama kami..

    kami menyokong tok guru nik aziz kerana perjuangan islamnya dan menyertai pas kerana hanya pas yang benar-benar ingin mendaulatkan islam di bumi malaysia..nak harapkan ko ngan umno..hampah!!!malah ko orang la yang paling lantang menentang islam..

    bila bicara soal DAP tak boleh terima negara islam kami tak heran..merekka bukan faham pon tentang islam dan kami akan berusaha memahamkan mereka..tapi umno??takkan tak paham2 lagi islam sampai sanggup menjadi petualang menentang hukum islam..

    bicara soal tok guru menerima tajaan ke makkah..untuk makluman ko king malaya,kat malaysia nie begitu ramai yang sanggup berabis duit untuk menaja tok guru nik aziz kerana perasaan kagum dan hormat kepada beliau..mereka tak mengharapkan apa-apa dari tok guru nik aziz melainkan doa tok guru kepada mereka di makkah nanti..ko apa tahu..ko hanya pandai mengapu najib antatuya....

    kepada jebat teruskan usaha murni mu menyedarkan rakyat malaysia..jangan dilayan sangat orang yang busuk hati seumpama kingmalaya nie...nie bukan king malaya tapi kingkong ngok!!!!

    ReplyDelete