WELCOME

;
;

JOM PAKAT2 TURUNKAN BN

JOM PAKAT2 TURUNKAN BN

BANTU PERNIAGAAN OKU

PENGIKUT JEBAT_BERANI

Tuesday, November 24, 2009

NIZAR VS ZAMBRY : 3 EKOR KATAK MULA KETAQ LUTUQ




Keputusan mahkamah tinggi yang mengarahkan SPR mengadakan PRK di Kota Siputeh boleh memberikan kesan dan menggegarkan lutut tiga ahli “DUN Lompat” di Perak.”

Sekiranya Mahkamah Rayuan menolak permohonan SPR iaitu salah satu cawangan Umno di Negara ini,maka ini bermakna mahkamah juga mengiktiraf kuasa speaker mengatasi kuasa SPR dalam menentukan kekosongan kerusi DUN.”tegas YB Nizar.

Di Perak,speaker S.Sivakumar telah mengarahkan agar kekosongan di tiga DUN yang membabitkan ADUN dari PR yang telah melompat menjadi Adun bebas.Namun mengapa SPR tidak mengiktiraf kuasa speaker.

Nizar juga berpendirian,sekiranya kuasa speaker terpakai di Kota Siputeh sudah tentu keputusan yang sama juga akan digunakan dalam kes di Perak dan kes 3 DUN “Lompat”ini akan ditentukan melalui suara rakyat dalam PRK yang akan diadakan di Perak nanti.

Beliau yakin bahawa kes di Perak berlaku kerana wujud tangan-tangan jahat dari luar yang telah mempengaruhi keputusan Mahkamah Tinggi Ipoh.”Jika Makamah Rayuan tak terima,ini jelas dan bermakna dalam kes 3 Dun di Perak akan konsisten ikut Mahkamah Tinggi.”katanya.

Beliau juga membayangkan bahawa jika ada PRK di tiga DUN ini,Pakatan Rakyat menyakini bahawa rakyat perak masih konsisten dalam memberikan mandat kepada Pakatan Rakyat untuk memenangi PRK tersebut dan mentadbir negeri Perak.

Sumber: http://sendiri-mau-ingatlah.blogspot.com/

Jebat_Berani : KEPUTUSAN MAHKAMAH TINGGI YANG MEMBENARKAN TINDAKAN SPEAKER DUN KEDAH MEMECAT ADUN KOTA SEPUTEH PASTINYA AKAN MEMBUATKAN 3 EKOR KATAK DI PERAK TAK SENANG NAK MELOMPAT LAGI..

KEPUTUSAN INI SEDIKIT SEBANYAK AKAN MEMBERI KREDIT KEPADA PASUKAN PEGUAM PAKATAN RAKYAT DALAM MEMPEROLEHI KEMBALI KEADILAN YANG TELAH DINAFIKAN SELAMA INI..

SPR DILIHAT TELAH BERTINDAK SECARA LUAR BIASA DALAM MENGEMDALIKAN KES 3 EKOR KATAK DI PERAK DENGAN CUBA MENGATASI KUASA YANG TELAH DIPERUNTUKAN OLEH UNDANG-UNDANG TUBUH NEGERI PERAK KEPADA SPEAKER DUN PERAK...

HAMBA SANGAT MENHARAPKAN AGAR KEADILAN DAPAT DIKEMBALIKAN SEMULA DI BUMI PERAK SEKALIGUS MENGEMBALIKAN SEMULA HAK RAKYAT PERAK MEMILIH PEMIMPIN YANG MEREKA PERCAYAI...

No comments:

Post a Comment