WELCOME

;
;

JOM PAKAT2 TURUNKAN BN

JOM PAKAT2 TURUNKAN BN

BANTU PERNIAGAAN OKU

PENGIKUT JEBAT_BERANI

Saturday, April 24, 2010

DATO SERI ANWAR IBRAHIM LETAK JAWATAN KERANA HILANG KEPERCAYAAN KEPADA PUCUK PIMPINAN!!!


KUALA LUMPUR 22 APRIL: Kempen pilihanraya kecil di Hulu Selangor dihangatkan lagi dengan berita mengenai Dato Seri Anwar Ibrahim dengan secara rasminya hari ini telah mengisytiharkan untuk keluar daripada parti PKR (Parti Keadilan Rakyat) dengan memberikan sebab telah hilang kepercayaan kepada pucuk pimpinan parti.

Kejutan ini adalah daripada rentetan beberapa peristiwa sebelum ini dimana ramai pimpinan dan ahli-ahli PKR yang membuat pengumuman keluar daripada parti itu dengan memberikan sebab telah hilangnya kepercayaan mereka terhadap pucuk pimpinan parti.

Berita terbaru ini merupakan satu pukulan maut kepada PKR dalam menangani beberapa isu yang dibangkitkan oleh BN di dalam siri kempen mereka di Hulu Selangor.

Seluruh jentera parti kini dikatakan telah lumpuh akibat daripada berita yang paling mengejutkan seluruh ahli-ahli dan pimpinan di dalam PKR sendiri. Ramai yang masih tidak dapat menerima berita terbaru ini di dalam kempen di Hulu Selangor yang hanya berbaki dua hari sahaja lagi. Tinjauan rambang mendapati seluruh rakyat tidak percaya akan berita ini.

Ini adalah kerana hanya mereka-mereka yang tidak boleh berfikiran waras dan mengikut membuta tuli sahaja yang akan percaya akan berita seperti ini.

Inilah berita yang paling diidamkan oleh Najib dan Umno/BN selama ini. Bagaikan bulan jatuh ke riba jika mana-mana media arus perdana yang dapat menyiarkan berita paling hebat masa kini.

Jika anda yang sedang membaca berita ini juga percaya akan berita yang dilaporkan ini, bermakna anda telah membiarkan diri dan minda anda dijajah serta dimanupulasi oleh media arus perdana yang semakin hari begitu menggila menyiarkan berita-berita yang penuh tipu daya tanpa ada sedikit pun rasa bertanggungjawab terhadap berita-berita yang mereka siarkan.

Jangan biarkan diri anda diperbodohkan oleh mereka-mereka setiap hari.

* Berita ini hanyalah rekaan penulis semata-mata. Maaf Dato Seri....

Sumber:Ajijoi
JEBAT_BERANI: HAHAHAHAHA....LAWAK,LAWAK...MELIHAT KEPADA PELBAGAI BERITA FITNAH YANG DILEMPARKAN PUAK2 BE-END HAMBA TAK HAIRAN LANGSUNG KALAU BERITA SEUMPAMA INI DILAKUKAN OLEH PUAK2 BE-END...NAMPAKNYA BE-END BENAR2 TERDESAK UNTUK MEMENANGI PILIHAN RAYA KECIL HULU SELANGOR INI BAGI MEMBUKTIKAN BAHAWA P-END NAJIB BENAR2 TELAH DITERIMA RAKYAT....APA-APA PUN HAMBA YAKIN PENGUNDI DI PARLIMEN HULU SELANGOR TELAH MEMPUNYAI PILIHAN MEREKA SENDIRI..LAKUKANLAH APA JUA TOMAHAN NAMUN PASTINYA IA TAK AKAN MAMPU MENPENGARUHI PENGUNDI DI PARLIMEN HULU SELANGOR KERANA MEREKA BUKANLAH BODOH....

2 comments:

  1. hahahaha....
    Inilah dia penipuan terakhir UMNO & BN dalam saat saat akhir pilihanraya Hulu Selangor. Dahulu pun dia buat macam ini. Dah jadi perkara biasa dalam pilihanraya..hehehe.
    Dulu Dato Dr Haron Din kena...sekarang DS Anwar pula....Dah takde modal la tuuu....

    Panglima7

    ReplyDelete
  2. KEKANDA DATO PANGLIMA 7..
    sebenarnya berita ini bukan tulisan puak2 be-end..ianya hanya rekaan sahabat blogger bagi mengambarkan bahawa puak2 be-end sanggup melakukan apa sahaja dalam membuat fitnah sehinggakan tidak menjadi sesuatu yang mustahil untuk mereka mereka cerita seumpama ini..hehehehe

    ReplyDelete