WELCOME

;
;

JOM PAKAT2 TURUNKAN BN

JOM PAKAT2 TURUNKAN BN

BANTU PERNIAGAAN OKU

PENGIKUT JEBAT_BERANI

Tuesday, July 17, 2012

WAKIL KERAJAAN IKHWAN MUSLIMIN MESIR : SAYA AHLI PAS JIKA SAYA RAKYAT MALAYSIA

Ada mereka menyatakan sokongan pada UMNO/BN..Takdekan..Mengapa tiada? "Lu pikirlah sendiri"

Jebat Berani : Rasa rasanya mesej dari wakil Parti Ikhwan Muslimin yang memerintah negara Mesir ini sangat jelas..Saudara Masu'l Tarbiah merupakan wakil kerajaan Ikhwan Muslimin yang turut hadir berucap di Himpunan Hijau ke Putrajaya di Stadium Kuala Selangor pada 15/07/2012 (ahad) lepas.

Kalau rakyat Mesir berani berubah dan akhirnya lihat apa yang mereka perolehi hasil dari perubahan itu,mengapa kita rakyat Malaysia takut untuk berubah?Alasan jika Pakatan Rakyat memerintah kerajaan Malaysia akan dikawal oleh agen agen asing hanyalah riktorik palsu tanpa sebarang fakta.Ianya hanya fitnah pihak UMNO/BN untuk menakut nakutkan rakyat untuk mengubah pemerintahan hari ini.

Sampai bila kita hendak membiarkan UMNO/BN berkuasa?? Sampai bila kita hendak membiarkan UMNO/BN terus menyeleweng harta negara?? Sampai bila kita nak biarkan UMNO/BN terus mengkhianati amanah orang melayu dan sampai bila kita nak biarkan UMNO/BN terus mencemarkan agama Islam??

Jangan bila dah terlambat baru kita nak berubah..Jangan bila dah tak ada apa yang nak dielamatkan baru kita nak sedar...Ketika itu semuanya sudah terlambat.Ketika itu kita hanya mampu menyalahkan diri sendiri..Renung renungkan dan selamat beramal :)

No comments:

Post a Comment