WELCOME

;
;

JOM PAKAT2 TURUNKAN BN

JOM PAKAT2 TURUNKAN BN

BANTU PERNIAGAAN OKU

PENGIKUT JEBAT_BERANI

Wednesday, July 25, 2012

ULAMA MUDA UMNO KANTOI FITNAH KETUA PEMUDA PAS



Diatas itu ialah fitnah yang telah dilontarkan oleh salah seorang anggota Ulama Muda UMNO (ILMU), Ustaz Ahmad Fauzan Yahya terhadap Ketua Pemuda PAS.

Beliau tanpa ada rasa segan silu dan takut terhadap dosa sanggup memfitnah Ketua Pemuda PAS, Ustaz Nasharuddin Hassan.

Apa yang tertulis dalam kenyataan di FB miliknya itu ialah beliau terkejut apabila melihat Ketua Pemuda PAS membenarkan dirinya disolek oleh jurusolek perempuan pihak Astro Awani.

Oleh itu beliau mengucapkan tahniah kepada sahabatnya Fathul Bari kerana memilih untuk menyolek diri sendiri kerana bimbang tersentuh dengan wanita.

Tambahnya lagi.. "apa guna memperjuangkan Islam, seandainya hal semudah ini (bersentuh kulit) tidak dapat dijaga, renung-renunkan...."

Dibawah adalah Ustaz yang menyebarkan fitnah itu..


Bagaimanapun fitnahnya itu telah terbongkar dalam masa yang singkat dan lebih memalukan lagi bilamana individu yang membongkarnya adalah seorang yang bukan berugama Islam..

Seorang jurugambar Astro Awani yang bukan berugama Islam telah menyebarkan gambar sebenar apa yang telah berlaku sebenarnya.. 

Ujar juru gambar Astro itu " Sebagai Manusia saya tidak sanggup lagi melihat manusia-manusia yang baik seperti Ustaz Tantawi di tomah dan fitnah oleh manusia-manusia yang jahat ini, sebab itu saya serahkan gambar ini kepada tuan-tuan saya tak kesah kalau saya dibuang kerja oleh pihak Astro. Walaupun saya bukan beragama islam tapi saya tahu Tuhan akan bantu saya. Saya boleh cari kerja di tempat lain."

Ini gambar sebenar...


Siapa sebenarnya yang membenarkan dirinya disolek oleh jurusolek Astro Awani? Ketua Pemuda PAS atau Ketua Ulama Muda UMNO?

Itulah.. nak fitnah tu agak-agak lah...tapi betul ke Ahmad Fausan tu seorang Ustaz? kalau Ustaz tentu dia tahu apa hukumnya menyebar fitnah..

Takkan dia tak tahu Allah telah berfirman..

Orang yang memfitnah orang mukmin (yang lelaki) dan mukminah (yang perempuan), kemudian mereka tidak bertaubat, bagi mereka azab jahanam dan neraka yang membakar. Al-Buruj : 10

Kalau Ustaz sekalipun apa yang kita nak hairankan.. seperti yang ada dalam UMNO sekarang ni seperti Mashitah dan Jamil Khir tu.. berkawan dengan orang-orang UMNO perangai pun dah sama macam pemimpin-pemimpin UMNO..

Baik dari Presiden hingga kepada pencacainya termasuk Blogger upahan mereka fitnah itu dah jadi darah daging mereka..

Kerana nak jaga periuk nasi mereka.. apa saja kehendak Islam yang tak selari dengan kemahuan pemimpin UMNO terpaksa mereka pinggirkan sebab takut tak makan.. contoh yang paling ketara ialah Hukum Hudud.


Baca dan kenyataan Mashitah yang menolak perlaksanaan hukum Hudud dan lihat video beliau memperlekehkan hukum Hudud : rujuk link


Sumber : http://darisungaiderhaka.blogspot.com/2012/07/memalukan-fitnah-ulama-muda-umno.html

Jebat Berani : Bagaimana seorang yang diberikan taraf ulama muda sanggup menyebarkan fitnah sebegini rupa di dalam bulan ramadhan??..Apakah beliau sengaja atau tidak sengaja menyampaikan berita yang tidak benar ini. Adakah beliau hanya mendengar kata kata orang yang tidak disahihkan akan kebenarannya?


Jika beliau mengada adakan cerita maka binasalah beliau kerana telah melakukan dosa fitnah yang kita ketahui lebih dasyat dari dosa orang yang membunuh sebagaimana yang telah dinyatakan dalam Al Quran 




"Dan memfitnah itu lebih buruk daripada membunuh" - Al Baqarah 2:191


Semoga beliau dan kita semua diberikan pertunjuk dan hidayah di bulan ramadhan ini...Insyaallah

No comments:

Post a Comment

Post a Comment