WELCOME

;
;

JOM PAKAT2 TURUNKAN BN

JOM PAKAT2 TURUNKAN BN

BANTU PERNIAGAAN OKU

PENGIKUT JEBAT_BERANI

Friday, July 6, 2012

BILA OTAI UMNO MELANGKAH MENINGGALKAN UMNO

JENGKA: Bekas Ketua Umno Felda Melati, Jengka 11, Nawi Mat Deris 70, kini meninggalkan Umno untuk menyertai PAS. Nawi dalam ucapan sulungnya berkata, beliau meningalkan Umno yang diperjaungkan sejak muda, selepas menyedari perjuangan yang sebenar ialah perjuangan Islam yang diperjuangkan oleh PAS.

Nawi memimpin Umno Jengka 11 dan menjadi ketua kampung selama 20 tahun sebagai ketua cawangan disamping menjadi Ahli jawatan kuasa Umno bahagian Maran. Beliau menjadi penaja Umno Bahagian Kuala Krau yang diujudkan selepas persempadanan semula.

  “Saya pilih PAS kerana perjuangan ini berasaskan perjuangan rasulullah S.A.W dan PAS ingin memerintah negara berasaskan sunnah,” katanya.

Beliau berikrar akan menggunakan pengalamanya untuk membantu PAS menang dalam pilihan raya ke umum ke -13 akan datang. Beliau merayu rakan-rakanya yang masih bersama Umno supaya jangan ragu-ragu untuk bersama PAS.

JEBAT BERANI : Satu satu bekas ahli UMNO meninggalkan perjuangan UMNO...Bukan calang2 orang pulak tue..Kenapa dan mengapa rasanya semua dah boleh agak..Kalau nak kata kerna wang ringgit Jebat berani jamin la 100% bukan sebab ini.Pasal dalam PAS nie jangan kata nak harapkan wang ringgit sebagai imbuhan,wang ringgit dalam kocek seluar pon belum tentu 'selamat' pasal dah jadi tabiat orang PAS nie dididik untuk infak dalam perjuangan(bukan macam orang UMNO,dengan kerajaan Kelantan buat lebuhraya hasil infak/derma rakyat Kelantan terus jadi pelik)..


Jadi kepada yang masih bersama UMNO renung2kanlah...Untuk apa terus bersama UMNO..Nak perjuangkan kaum melayu? Maaf cakap la juah panggang dari api...Nak perjuangkan agama? Mengadaikan agama mungkin la kot...Nak bela nasib anak bangsa? Bela kroni kroni boleh la diharap..So untuk apa terus bersama UMNO?Berubahlah sebelum terlambat..Berubahlah sebelum negara tergadai..Berubahlah sebelum Islam hanya tinggal nama!!!!....

No comments:

Post a Comment