WELCOME

;
;

JOM PAKAT2 TURUNKAN BN

JOM PAKAT2 TURUNKAN BN

BANTU PERNIAGAAN OKU

PENGIKUT JEBAT_BERANI

Sunday, December 19, 2010

TOK GURU HAJI HADI : TERJEMAHKAN HASRAT PR PERINTAH NEGARA KEPADA RAKYAT DAN KAKITANTAN KERAJAAN


KEPALA BATAS, 19 Dis: Presiden PAS,Datuk Seri Tuan Guru Abdul Hadi Awang berharap semua pegawai kerajaan memahami aspirasi Pakatan Rakyat (PR) untuk memerintah Malaysia.

Justeru, katanya PR mesti peka untuk menterjemah tindakan kepada semua pegawai serta rakyat supaya mereka terus mengerti hasrat PR bahawa mereka tetap bekerja di bawah PR apabila perubahan berlaku.

“Biarkan rakyat menghukum BN kerana sikap ego dan zalim terus mewarnai negara ini dengan kenaikan barangan seharian dan petroleum,” ujarnya ketika berucap pada Konvensyen PR kedua di Dewan Millenium, di sini, pagi ini.

Tegasnya, perlu diingat kemaraan PR bukan hanya menafikan kekebalan BN tetapi perlulah memperhebatkan gerak kerja penerangan yang lebih teliti.

Beliau yang juga Ahli Parlimen Marang menambah, PR juga diingatkan memperlebarkan peranan secara menyeluruh dan jangan membiarkan prpgram 'syok sendiri' bermaharajalela sehingga merugikan diri sendiri.

"Jangan jadi untung secupak, rugi segantang sebaliknya bergerak dengan sempurna kerana rakyat tetap memerhati kita," katanya.

Sumber : harakahdaily

JEBAT_BERANI : INSAALLAH HAMBA YAKIN KEBANYAKKAN KAKITANGAN KERAJAAN KINI LEBIH CENDERUNG MEMILIH PAKATAN RAKYAT SETELAH 'KEZALIMAN' YANG DILAKUKAN OLEH UM-NO/BE-END TIDAK MAMPU LAGI DITERIMA MEREKA...DENGAN KENAIKAN HARGA BARANG,KENAIKAN HARGA PETROL DAN TIDAK MUSTAHIL DALAM MASA TERDEKAT INI KENAIKAN TARIF ELEKTRIK PULA JELAS MENUNJUKKAN KEANGKUHAN PEMERINTAHAN UM-NO/BE-END...SLOGAN "RAKYAT DIDAHULUKAN,PERCAPAIAN DIUTAMAKAN" HANYALAH OMONGAN KOSONG YANG GAGAL MEMENANGI HATI RAKYAT....KINI RAKYAT TELAH 'BERSEDIA' UNTUK 'MENGHUKUM ' UM-NO/BE-END.....PRU KE 13 PASTINYA MENJADI MEDAN RAKYAT 'MENGUBURKAN UM=-NO/BE-END INI....

3 comments:

  1. ya jebat, ramai sokong diam2,hehe. bahaya ditukarkan

    ReplyDelete
  2. mari kita sm2 mngatur langkah memberi maklumat kpd rakyat..apkata kita sbg slalu berbincang n berpakat sesama kita spymemantapkan lg ksn pnerngan spy smpai kpd glongan sasaran

    ReplyDelete