WELCOME

;
;

JOM PAKAT2 TURUNKAN BN

JOM PAKAT2 TURUNKAN BN

BANTU PERNIAGAAN OKU

PENGIKUT JEBAT_BERANI

Thursday, May 27, 2010

KHAIRY DAN VELL PAARI SEKELUARGA???

Pergerakan Pemuda Umno Malaysia hari ini membidas sekeras-kerasnya kenyataan ahli jawatankuasa kerja pusat MIC, Vell Paari yang mendakwa Umno menjadi dalang gerakan untuk menjatuhkan bapanya yang juga presiden MIC, Datuk Seri S. Samy Vellu.

"Umno berpegang kepada prinsip kekeluargaan dalam BN, lantas sentiasa menghormati hak parti-parti komponen lain untuk menentukan hal dalaman mereka tanpa campurtangan luar," katanya ketuanya, Khairy Jamaluddin.

Beliau menegaskan demikian sebagai mengulas tuduhan Vell Paari terhadap Umno menerusi sebuah laman portal berita.

Dalam laman web itu, Vell Paari mendakwa Umno menggunakan pendekatan "pembunuhan politik" untuk memecahbelahkan MIC.

"Pemuda Umno ingin menegaskan bahawa Umno sama sekali tidak terlibat dalam sebarang kemelut kepimpinan yang sedang dihadapi oleh MIC.

"Tuduhan bahawa Umno menyokong secara tersirat mana-mana individu untuk mengepalai MIC adalah tidak bersasas," kata Khairy dalam satu kenyataan hari ini.

Sebagai sahabat dalam BN, tegasnya, Pemuda Umno berharap bahawa MIC akan dapat menyelesaikan masalah dalamannya secepat mungkin untuk kepentingan bersama BN, tanpa perlu menunding jari kepada pihak lain.

Semalam, Timbalan Perdana menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin menyifatkan tuduhan Vell Paari itu sesuatu yang biadap.

JEBAT_BERANI : HIDUPLAGI RUPANYA SI KHAIRY NIE....INGATKAN DAH TAK "ADA"....BERSUARA LA PULAK DIE BILA ANAK SAMY VELLU TUDUH UM-NO JADI DALANG GERAKAN UNTUK MENJATUHKAN PRESIDEN MIC....

TAPI BILA UM-NO LULUSKAN LESEN JUDI BOLASEPAK TAKDE LA PULA DIE BERSUARA MEMBANTAH..SENYAP JERK SEMUANYA SEUMPAMA MEREKA JUGA BERSETUJU...MUNGKIN ADA SYER KOT...

ANAK SAMY VELLU NIE PASTINYA TAK AKAN MENUDUH SEBARANGAN JIKA TAK ADA BUKTI YANG MENYOKONG..PASTI ADA MATLUMAT YANG BELIAU PEROLEHI SEHINGGA BERANI MENUDUH UM-NO SEBEGITU...

APA YANG NAK DIHAIRANKAN...SEDANGKAN DALAM UM-NO ITU SENDIRI ADA BUDAYA "CANTAS" INIKAN PULA MIC YANG HANYA RAKAN "KONGSI" DALAM BE-END...BILA DIRASAKAN BAHAWA KEWUJUDAN PRESIDEN MIC IAITU SAMY VELLU HANYA AKAN MEMBERIKAN TEKANAN DAN KERUGIAN KEPADA BE-END,MAKA RAKAN-RAKAN "KONGSI" MULA LA MENGATUR STRATEGI UNTUK MENJATUHKANNYA..

PERKARA SEUMPAMA INI BUKANLAH SESUATU YANG PELIK DALAM BUDAYA PEMERINTAHAN BE-END...LIHAT SAJALAH PERGOLAKAN DALAM PARTI GERAKAN,MCA DAN JUGA UM-NO ITU SENDIRI...TAK CAYA..LU TENGOK LE SENDIRI...HUHUHUHUHUHU

No comments:

Post a Comment