WELCOME

;
;

JOM PAKAT2 TURUNKAN BN

JOM PAKAT2 TURUNKAN BN

BANTU PERNIAGAAN OKU

PENGIKUT JEBAT_BERANI

Friday, April 2, 2010

DATO SERI ANWAR IBRAHIM SAMAN KHAIRY

Kes saman fitnah ketua pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim, terhadap Ketua Pemuda Umno, Khairy Jamaluddin ditetapkan untuk pengurusan kes akhir pada 12 Mei.

Timbalan Pendaftar Mahkamah Tinggi, Wan Nursalena Wan Abdullah menetapkan tarikh itu selepas bertemu peguam Anwar, S Prakash dan A Sarah Maalini yang mewakili Khairy.

Prakash berkata, mahkamah memerintahkan kedua-dua pihak supaya mengemukakan dokumen bersabit dengan kes itu sebelum mahkamah menetapkan tarikh untuk perbicaraan kes saman berkenaan.

Anwar, 63, memfailkan saman itu pada 7 September 2007 dengan mendakwa bahawa Khairy, yang ketika itu Naib Ketua Pemuda Umno, memfitnah beliau dalam satu majlis politik di Kuala Kangsar, Perak, pada Ogos 2007.

Anwar, yang juga penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), mendakwa kenyataan berbaur fitnah Khairy itu disiarkan oleh media cetak dan elektronik di negara ini pada 3 Ogos 2007.

Sumber : Bernama

JEBAT_BERANI : BARU BERTEMU BUKU DENGAN RUAS...KITA TENGOK BAGAIMANA KHAIRY AKAN MENYELAMATKAN DIRINYA DARI DISAMAN DATO SERI ANWAR IBRAHIM..APAKAH BELIAU KAN MENANGIS MERAYU-RAYU KEPADA BAPA MENTUANYA AGAR MENYELAMATKAN BELIAU ATAU BELIAU AKAN MEMINTA BANTUAN SEPUPUNYA NAJIB ALTANTUYA,SAMA-SAMA KITA SAKSIKAN.....

2 comments: